Grupa Żółta – niesamowita wycieczka do Nenufar Park Rozrywki w Kościanie

W środę 12.06.19 r. wraz z grupą Pomarańczową wybraliśmy się do Kościana do Nenufar Club, gdzie czekała na nas moc atrakcji. Mimo tak upalnego dnia, udało się nam znaleźć schronienie w cieniu drzew, pod wiatami, oraz w karczmie, cały wyjazd wiał przyjemny wiatr, który nas chłodził, mogliśmy też ochłodzić się na greckiej wyspie z fontannami. Dzieci nie mogły doczekać się wycieczki, były bardzo zaciekawione tym, co spotka ich na pirackiej wyspie:) Gdy dojechaliśmy na miejsce przywitali nas prawdziwi Piraci, którymi dzieci były zachwycone, dostaliśmy od nich mapę i udaliśmy się w cudowną podróż. Na samym początku wycieczki wybraliśmy się na rejs tratwą, ubraliśmy kamizelki ratunkowe i popłynęliśmy zwiedzać wyspy z perspektywy Piratów, wpłynęliśmy do groty z dinozaurami, było to niesamowite przeżycie. Po rejsie udaliśmy się na wyspę dmuchańcy, gdzie mogliśmy trochę poszaleć. Następnie odwiedziliśmy Egipt i przeszliśmy bardzo trudny labirynt – daliśmy radę! Po tak wielu atrakcjach mali Piraci zgłodnieli, więc udaliśmy się do tawerny na obiad, zjedliśmy zupę pomidorową i frytki, zregenerowaliśmy siły i ruszyliśmy w dalszą podróż, widzieliśmy wieże Eiffla, Big Bena i wiele innych miniatur. W końcu dotarliśmy do wioski Indiańskiej, gdzie przywitał nas sam Wódz, który opowiedział nam o wyspie, nauczył szczelać z łuku, przymierzaliśmy indiańskie stroje, obejrzeliśmy tipi i konie. I nadszedł najbardziej oczekiwany moment przez dzieci, zabawy na Greckiej wyspie, bardzo mokrej wyspie, zabawy i uśmiechów było mnóstwo. Szczęśliwi poszliśmy osuszyć się na zjeżdżalni z pontonami oraz na dmuchanej poduszce.